september 2010

Nu kör vi tillbacka blick igen! :D ett år sedan.

Hade roliga kvällar på macka! :)


Körde på mysiga outfits som denna:
Mina fake göasögon som jag köpte i Stockholm kom till använding! ;)
¨
Blev många gånger jag satt här, utanför skol-systern och väntade på att få en huvud-värks-tabblet. Blev ju beroende till slut innan jag fick mina glasögon. Jobbigt vare!
Ett varmt bad var alltid behövligt! När hösten smyger sig på.
Jag och älskade Jenny♥
Besökte Backa skola, mins inte varför men pappa skulle typ göra nåt så jag och min bror gungade :) Saknar skolan..
Haha, älskar dig!

Deltog i skoljoggen även förra året och vann detta:

Konfermationen började! :D saknar de som fasen!!

En bild från alla mina fina promenader bland höstlöven som de blev :)

Haha matte boken byttes mot den här allt för ofta..

Detta bar jag en av alla gånger jag gick till kyrkan.

Min fina prickiga kläning och vågit hår, vågat!!

Mina käraste kängor som kom till andvänding väldigt fort! Saknar dom faktiskt! Men.. Dom blev totalt ut-slitna förra året.. :(


Mina fina muppar♥
Den fina hösten! Den var underbar förra året.

Gick på föreläsning om Haiti

Var på Ullared med mina käraste kusiner :) Detta följde med mig hem i kassarna.

Lite kul hade jag ju ändå vissa stunder vid skol bänken.. ;)

Den mysiga jackan jag köpte i Ullared :)

Detta är taget ur arkivet på min tidigare blogg :) http://golikeme.blogspot.com/



Kommentarer
Postat av: M*

Hoppas du har haft en bra start på veckan!

2011-09-27 @ 18:14:52
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Annika

Fina bilder! :)

2011-09-27 @ 21:08:25
URL: http://guardiani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0