Monday

Är så trött! Höll på att inte komma upp ur sängen i morse.. De gick inte xD sov typ medans jag sminka mig och tog på mig kläder ;) Haha men ja till skolan kom jag! Vart segt som vanligt.. Slapp sista lektionen för ett möte med Åke som hjälper alla med gymnasium och sånt :) Det gick bra! Men usch vad jobbigt.. Att liksom komma på saker man var bra på, saker man gillar osv, de var jätte svårt! Men vi kom fram till tre olika gymnasie-linjer som skulle kunna passa mig! Estetiska, Samhäll, barn och fritid :) Vilket av dom de blir, eller nåt helt annat! Får vi se på ;) Estetiska lockar en hel del! 

Åh jag har haft krulligt/vågit håt hela dan också efter första lektionen! Hade gympa och sprang spåret, blev riktigt svett! Så att duscha håret var ingen tvekan! ;) 

btw, hater dehär vädret! Så depprimerand -.- Usch! Regnar ju hela tiden.. SOL!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0