mina tankar går till den svåraste och jobbigaste dagen i ditt liv.

Godmorgon på er! Jag passade på att logga in på datan för jag blev klar rätt så fort idag. Hela vår familj är rätt så tyst denna morgon. Mamma ska till rätten idag.. Hon ska kämpa för att få vara sjuk mot försäkringskassan. Vinner hon idag så får hon vara sjuk, mycket kommer förbättras då. Förlorar hon kommer mycket att försämras. Mitt hat mot försäkringskassan kommer stärkas. Jag kommer hata dom som aldrig förr!! Jag hatar dom redan. Dom förstör så många liv. Så många liv.. Dom förstör en del av mitt. Min mamma. 
Jag älskar dig mamma! Och min tankar kommer gå till dig idag. 

Lite annan info om dagan, jag ska ha plojfoto efter skolan, de är ett foto som alla nior tar, där man ska göra sig rolig typ ;) Kommer nog bli as kul! Mina kläder är väl inte dom allra bästa meen! De går bra! 
Sen ska jag på körskola halv fem också. Kommer väl hem när mamma och pappa kan hämta mig, dom är osäkra på när. Men ja.. 
Jag skriver när jag kommer hem senare ikväll! Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0