Lördag lördag lördag!

Vakna vid tolv, åt frukost och satte på film :) Och duscha. Nu har jag precis plattat håret och börja funderna på vad man ska ha på sig inför kvällen :P ska gå till höstfesen i sällskap med Amanda tor jag! Vart till och från hela dan men, nu tror jag de blir så att vi åker hem till min farmors hus (farmor är inte hemma) Är där och gör oss iordning, kanske går över till någon, vi får se :) Sen går vi dit bort när de öppnar kl 21, är där till typ ett då mamma kommer och hämtar, åker hem till mig och sover och vaknar när vi vaknar imorgon :P 
Kommer nog bli lycket! :) 
Hoppas ni också får en bra kväll alla läsare! Puss på er nu ska jag fundera mer på kläder ;D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0