jag ser de regnar

Förlåt för den sena uppdateringen! Men de har vart så mycket med detta om boken hela kvällen. Åh jag är helt uppspelt! Detta är så jäkla kuul! :D läste avtalet förut och de såg bra ut! Ska kanske vara med på bok och biblioteksmässan i Göteborg också :) Antingen åka upp nån dag eller sova på hotell en natt eller två och vara där ännu fler dar :D kan knappt bärja mig! Fatta vilken chans detta är!? Sälja massa böcker, bli lite mer känd för andra, få sålt ännu fler böcker! Ha avtal med me university och få sålt fler böcker där också! :)
Så jäkla kul!

Till nåt heelt annat! Nämligen min outfit idag! Intresant vaa?.. ;)Hät kommer den iallafall!

byxor: JC, kofta: Bik Bok, linne: Ingen aning om vad de hette där! hårband: H&M, jacka: London, Converse, ringar: Ur&Penn Glitter, väska: H&M, parraply: Ikea

Nu ska jag krypa ner i sängen med en film :) Kommer inte kolla klart hela, men en liten stund iallafall :)

Puss och kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0