jag blir bara kärare och kärare

Har tatt de otroligt lugnt denna dag! Men de är så svinit kallt! Usch gillar inte detta.. Tog en rykande varm dusch förut så de ångade på hela toaletten och jag blev röd som en tomat! De hjälpte ju en stund men sen så var de ju lika kallt igen.. Åh blir galen!
Nu ska jag nog snart gå och kolla om de är nåt bra på teven :) Sen ska jag gå och lägga mig tidigt!! 

Blir bara mer kär för varje bild jag ser av detta motiv ♥ ska jag tatuera mig så är detta klart på topp tre!


Kommentarer
Postat av: jenny

Sv: Haha, a, jag var helt borta när pappa väckte mig vid 5! xD <3 puss

2011-09-18 @ 22:11:17
URL: http://jennyjohansson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0