huvet fullt av böcker och bara böcker!

Go kväll på er! Har ni vart på bok mässan nu idag då? Har ni de inte är de hög tid att dra dit imorgon!! Värt! 
Själv är jag rätt trött på att stå där vid montern med en bunt broschyrer som man typ ska stoppa upp framför näsan på så många som möjligt som gör förbi, fast på ett profsigt sätt då! Vilket är sjuukt svårt! Bara jobbigt att säga hej och se glad ut till massa människor som bara säger ett snabbt "hej!" och inte ens kollar på en och sen går bara förbi.. När de då kommer 50-60 såna och man bara vill spy på någon!! Då är de jobbigt! Och de går så tröögt! Man får inget sålt, dom få som man lyckas få med lite lätt inåt och kolla på böckerna tar antingen någon annans bok, eller så slutar de oftaste med att dom tar en broschyr och lägger till ett "jag kommer tillbaka senare". Man blir så matt efter ett tag.. Det är ju oftast såna människor som jag kan uppleva joggiga liksom när jag är ute, såna som står och just säger "hej" och ska få en att få lite ögen kontakt. Att jag nu skulle VARA en sån var sjukt svårt! En kille som var där sa till mig att jag spelade en roll, dom som går utan att ens ge en blick, har antagligen brottom eller är bara allmänt trött. De har inget med mig att göra! 
Men jag har sålt 8 eller 9 böcker om jag inte mins fel :) Och nu ligger de ca 24 (farmor tog med sig 5 böcker så de är nog 19 böcker) som jag fick för att jag vart där två hel-dagar :) Så nu kanske man får några intreserade som vill kolla läger lite bättre i boken. Får väl se hur de går! Dom ligger här iallafall :P 

Annars har dagen vart bra! :) Sett några kända författare idag med :) Men den viktigaste var ju Camilla Läckberg! Och ett snyggt kort på mig och Dogge Doggelito :D dagens två höjpunkter :)
Camilla Läckberg presenterar sin bok :) De var knöckat med folk asså!!

Gick förbi Dogge Doggelito och var ju tvungen såklart att fråga om jag fick en bild på mig och han! Självklart :D

Detta var en tjej som stod på GP och läste dikter och poesi, fast hon kunde ju långa dikter med flera hundra ord i huvet, höll på att börja gråta asså!! Så många ord, med sån enorm känsla! Kunde inte tänka klart på flera
minuter efter jag vart där och lyssnat på henne!
Jag och underbara farmor :)

Tre pocket böcker fick förlja med mig hem! :)
från vänster Vacka 36, av Sofie Sarenbrant (Tyra Sjöstedts syster)
Elias Mode, av Sofi Fahrman
Vinteräpplen, av Josefine Sundström

Den här bilden får avsluta! :) Mina nu 19 böcker som ligger här hemma. MINA BÖCKER!! 

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0