höst kalla vindar och tända ljus

Tja, tjo tjena! Sitter under täcket med tänta ljus på bordet och regnigt kallt höst väder utanför fönstrat och lyssnar på Melissar Horns nya album som kom ut förra veckan. Mysigt kort sagt! 
Dagen har väl vart OK, allt är väl OK nu mera.. De är inte för hemskt, och de är inte för underbart. 
Sålde en bok iallafall! :) 
Nu är de snart Sveriges Historia i tv sofan med familjen! Vet inte vad de är med historia, men jag vill bara ha mer och mer! Snart är de andra världskriget på SO lektionerna i skolan! :D åh kan inte bärja mig! De är nåt med mig och de förflutna! Ingen aning om varför..

Klädstilen idag blev balandning av manligt med klackar och smycken ;) En stor svart silkes shorta och svarta lite pösiga byxor och en stor kofta, med ett stort halsband till, kan de bli fel eller obevämt!? Nope. 
örhängen: H&M
halsband: Lindex
shorta: H&M
kofta: Vero Moda 
byxor: JC


Ursäkta mig så hemsk, fruktanscärt mycket för allt jag gjort. Och förlåt mig för att jag kanske existerar över-huve-teget. För du stör dig väl?

Kommentarer
Postat av: jenny

Kom ihåg vad jag har sagt. Love you

2011-09-26 @ 22:45:24
URL: http://jennyjohansson.myshowroom.se
Postat av: Amanda

din bok alltså... den är verkligen grym!!!

Det som är det värsta är att det du skriver om är sanningen... men bra är den iaf ;) puss :* (L)

2011-09-27 @ 19:07:11
URL: http://thesoulweeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0