H&M 149/ 74:50

Åh jag vill ha en max kjol! Max kiol och klänning gör ju att man kan ha kjol eller klänning hela året! Nästan iallafall.. Var inte så intreserad av just max kiol innan men hallå!? hur snyggt är de inte med en tröja till? En stickad tröja i vilklen värg som helst? En stor kofta? Ett vanligt baslinne? Max kiol är ju perfekt för den sköna bekväma looken, men ändå den sjukt snygga! 


Nu ska jag strax på och lägga mig! Imorgon blir de skola sen jobb, och sen hem..... Skulle till Jenny och ha en toppen kväll! Men.. Nu är jag tvungen att stå i kiosken på Kvännevi för en fotbolls-match på lördag, så där rök hela den mysiga kvällen imorgon!! :'( Aja.. Får väl glädjas av tanken att jag hjälper till och får se massa snygga killar spela fotboll!






Jag älskar dig! Förstår du inte de!? Du är min livskraft, men du har ju ingen livskraft kvar? Jag klarara inte av när du gör så här.. De funkar inte! Du måste sansa dig. Du måste förstå att livet är värt att leva, och de måste du förstå NU! Jag orkar inte en gång till, och sen en gång till.. Jag måste vara säker på att jag har min bästa vän alla dagar.

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag älskar dig. <3

2011-09-03 @ 11:45:45
URL: http://jennyjohansson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0