Här var alla morgon pigga..

Kom hem till Jenny vid halv nio typ.. Haha Jenny låg halv-död i sin säng och jag gjorde henne sällskap! Vi har typ luggit i hennes säng och tagit de gött lugnt! Nu är klockan tio och Jenny stod nu faktiskt lite vingligt upp ur sängen, och ska nu ta en upp-piggande dusch! Haha ;)
Jag åkte inte buss hit.. För dom gick tydligen inte!? Men pappa var så gullig och körde mig :) Tack pappa! ♥
Jag och Jenny åker till torp 12.20 och möter upp Ida där :) Idag ska jag handlaa! Med 1288 kr på kontot får jag nog med mig nånting hem :P

Ni får ha de så bra! :) Så skriver jag nog när jag kommer hit ikväll, kanske.
Puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0