Fredags kväll

Hej på er! Vilken dag! Började med en timmes information om gymnasium. Var mycket info på en och samma gång där! Men, jag tror faktiskt jag förstod de mesta :) Sen hade vi SO med matte läraren.. Haha ja vi jobbade med att göra ett föredrag om ett företag, jag ska redovisa om spofify med Elin och Maria, viket är lite omöjligt ;D haha 
Sen engelska, jag är ju i en mindre grupp för att jag inte är så bra i engelska, men idag så fick vi deras vecko prov på starka verb, dom har ett sånt "prov" och vi har mer glos-test, enklare likosm. Men vi har nästan samma verb i läxa som andra gruppen. Och idag så skulle vi i lilla gruppen testa på deras prov/test, men vi skulle inte lämna in. Och jag klarade allt utom två små stavfel! :D haha blev typ as glad ^^ Var bättre resultat än dom felsta andra i klassen :))
Nog om de! Vi slutade ju efter den engelskan på fredagar, vid tolv alltså, så jag åt och sen gick runt lite och sen upp till bussarna och prata lite med Simon och sen några andra innan pappa körde mig till jobbet! :) Där gick de faktiskt ovanligt bra och fort! Så kom hem vis fem, åt och duscha sen bort till Mackan (fritidsgården) Där de var dött!! När jag kom dit var jag den ända i min ålder.. Men sen kom typ Jesper, Ante, Jenny, Emma, Jossan, Malin, Viktor, Joakim och Jakob :) Sen åkte jag och Emma iväg i Elias epa, haha as kul och trångt! Typ bara åkte runt och lyssna på musik.. Haha liv på de!! Sen körde Elias hem mig och här är jag nu! :D 
Ska lägga mig snart och sova länge imorgon :D och imorgon kväll kanske de blir till Tanum på partaj! Skulle sovit där tills på söndag men pappa ger sig inte.. Han SKA hämta mig ett på natten istället.. -.- 

A pöss på er iallafall! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0