från och med imorgon

Åh är så taggad för hegens planer! :D imorgon åker jag till Tanum 08.10 (hoppas bussen går även fast de är studiedag annars får jag damp!) Går hem till Jenny och 12.20 åker vi in till Torp kopcentrum med Ida också :D går förmodligen där hela dagen och sen åker vi väl hem nån gång ;) Sen sover jag hos Jenny tills på Fredag, då jag smiter ut tidigt och åker med Ceccilia till bokmässan i Göteborg! Är där hela dagen och säljer min bok :) Sen åker vi hemåt nångång på eftermiddagen och sen hämtar pappa mig i Tanum kör hem mig, jag hämtar lite saker och sen åker jag till farmor och sover där. På lördag åker jag till bokmässan igen, fast nu då med min kära farmor :D vi åker bil ner så tidigt som möjligt och är där hela dagen :D sen åker vi hem, jag sover hemma och på söndag blir de förmodligen jobb..
En väldigt bra helg faktiskt! :D  åh at de uppspelt för bokmässan!! :) Fatta att jag ska sälja min självskrivna bok på en mässa där alla Sveriges största författar finns!? De är sjukt i min ögon.. !!

Nu måst jag ut och springa, en timme kanske, sen duscha och sen packa packa packa! Ska räkna ut vad jag ska ha med mig till Jenny imorgon, och vad jag ska ha med mig till farmor på fredag, så de är bäst att skynda sig lite nu! ;) 4 km blir nog lagom ikväll. 

Dagens:
byxor: Bik Bok, kofta: Revolt 22 (tror jag), väst: Kappahl, jacka: London, scarf: mammas, ringar: High Chaparall/Marknad, Converse, väska: Julklapp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0