fin kväll, fina människor, fin musik och fint humör!

De är dom kvällarna som piggar upp vardagen! :) Hada vekligen kul! Var ju med Amanda hos min farmor före, men farmor kom hem redan vid åtta så jag och Amanda ville liksom iväg någonstans men de funka inge vidare, allt var redan knöfullt så vi satt på ett rum hemma hos farmor tills vi typ 10 i nio gick för att ta följe bort till crusaders med Kavin, TxT och Isack :) Sen satt vi på crusaders vid ett bord uppe ett tag! Sen begav vi oss ner och sen upp igen, sen kom de en massa folk och man dansade lite, pratde lite och hade bara kul! :) Sen åkte jag och Amanda hem till mig kl ett med pappa, vi stupa i säng och prata en massa innan vi somna och vakna vid typ nio-tio :) Nu har Amanda precis åkt hem till sig och jag tar de bara riktigt lugnt! Ska duscha och sånt nu, känner mig ofräch som fasen! Även fast man inte dricker på crusaders så får man ju lite små duschar av öl och vin över sig.. Sådär mysigt.. ;) 

Ha de så bra! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0