en dag till sen helg !

Åh är så skoltrött! Helt sjukt!! Tycker inte om torsdagar.. Eller sista lektionen är ju nice! Då är de ju showbiz ;) Men resten av dagen är usel! Långa lektioner och korta raster, MEN, man överlever :) Nu är de bara imorgon kvar, sen blir de helg! Kanske drar till Mackan imorgon (får se) Sen kanske på höstfesten på lördag, inte bestämt men skulle vart kul :) 
Nu ska jag ut och jogga! Första dagen på hela veckan som de faktiskt inte regnar ;) Tummen uppe! Sen när jag kommer hem ska jag duscha och sen bestämma vad jag ska ha på mig imorgon till skolkortet! Satsar nog på rätt enkelt och bekvämt :) 
Uppdaterar sen! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0