dyngkåt och hur helig som helst, av mia skäringer

Kollade precis på en teater liknande sak på svtplay av Mia Skäringer, dyngkåt och hur helig som helst. Den var faktiskt bra! Visst den kunde bli lite väl sexuell ibland! Men själva uppläget var bra, HON är bra! Fantastisk! Jag blev träffad och nästan rörd stundtals när hon berättar om sitt liv. Och skrattar ihjäl mig fleera gånger! Hon är fantastisk! Älskade allting! 
Bokan bör vara värld att läsa faktiskt. Var nära på att köpa den när jag var i Göteborg med mamma, men mamma sa att nä de fanns väl bättre böker? Kan ju förstå henne med tanke på titeln! Men nej. Man ska inte döma boken efter titeln, iallafall inte den! För om boken är som den föreställningen jag såg nu, så är boken också fantastiskt bra!
Och va hon sjunger bra! Riktigt bra!! 
Föreställningen ser du med hjälp av denna länk: http://svtplay.se/t/165328/dyngkat_och_hur_helig_som_helst
Nu ska jag göra iordning på mitt rum, sen blir de sängen! Godnatt sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0