där man känner sig välkommen.


Hej, kom nästan precis hem (för tre-kvart sen typ..) Har haft en väldigt bra kväll! :) Haha fick de sjukaste skrattet på väääldigt länge! Hahaha jag får ont i magen av bubbel så fort jag tänker på de!! Älskar dig Lisa!! 
Sen har de också varit en känslofylld kväll, som de ofta kan bli på Mackan (ungesomgården) Men de hör liksom till, men man ska få gråta! Och man ska få varma vänners stöd. Det är så vi är här i Bullaren. Alla bryr sig om varandra, kanske därför de blir så känslosamma just på Mackan. Det är där man får de finaste stödet, men om man väljer att inte vara nere utan istället skratta, så skrattar man ovanligt mycket på Mackan! Där har man roligast på hela veckan! Jag älskar´t! 

Nu ska jag gå och tvätta bort sminket och borsta tänderna. Sen ska jag ta på mig pyjamas/nattkäder/(pyjamas byxor och linne) och krypa ner under täcket och sova så skönt! Klockan ställs på halv elava, hörs imorgon sötnosar ♥
Puss och karm och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0