blåser omkull

Hej på er! Blåser de hos er? Eller är de bara just här? För usch va de blåser!! Kan nästan höra hur träden brakar av på mitten.. De är iallafall skönt att vara inne. 
Och imorgon är de skoljoggen, ska väderet vara såhär är jag tveksam över att skringa asså! De är inte kul och tex springa i motvind.. :( 
Var på Älgemon här för en stund sen, där hade trägårdsmöblerna blåst omkull, och sen vidar typ fem medet!? Strömmen gick när jag satt och plugga och färden hem med moppen avr faktiskt lite läskig när viden kunde ta tag i en! Men! Jag överlevde :) Tråkigt nog kanske inte tänker :P


Skoldagen funka fint iallafall! Glömde glasögonen hemma men.. Åh blev så arg! Fick ont i huvudet och var smått grinig, trött och efter hela dagen! Inte roligt.. Men boken blev klar iallafall! :) Ska till bokmässa 22 och 23 iallafall! Sen får vi se om de även blir 24 också. 

Nu ska jag packa väska för jag sover hos Jenny imorgon :)) Mysigt, säknar henne! 

PÖss

Kommentarer
Postat av: jenny

saknar dig mest gommsan! <3

2011-09-13 @ 21:53:07
URL: http://jennyjohansson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0