aj aj AJ!

Ja AJ! Skar mig på den där grejen som gör att dörren stänger sig alla fattar vad jag menar! Eller? Haha aja iallafall! Den som är på vår ytterdörr är väldigt vass! Och jag har skurit mig på den än gång innan, eller jag fick ett stort hack mitt på handan som nu är ett fint ärr.. ett nytt kommer komma nu på sidan av handan! AAAJ va de gör ont! Haha barnslig jag är...! 

Var som sagt hos Jenny förut :) Vi mublerade (ovanligt) och var en sväng ner till affären och köpte götta :D 
Tid hos frisören är också bokad! måndagen den 10.de blir de! :) Undra hur man ska klippa sig bara.. Har lite förslag på dee! Har ni nåt förslag? Nåt snyggt och annorlunda som man ändå kan leva med? Vill verkligen höra! :) 

Nu såg jag just på "Bron" med mamma, de är en kriminal serie som startat på SVT1 :) jätte bra! Men lite konstig.. Serie. 
Nu ska jag sova! En ny dag imorgon.... Haha puss och godnatt ♥
Dagens: 
blus: Cubus 
vit kofta: Vero Moda 
svart kiol: H&M
strumpbyxor: H&M
Converse 
klocka: Ur&Penn
halsband & armband: Albrekts Guld

Alla kan ju inte gilla allt. Fick stänga inne tårarna när jag hörde de du sa att du tyckte. Och den enda tanken som fanns i mitt huvud var: Att jag ALLTID ska göra fel.. Hela tiden är de fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0