sängen lockar redan!

Håller på att packa väskan tills imorgon :) Eller ja inte just nu.. Datorn som ligger i sängen lockade endel! Åh vill sova!! Ska nog packa klart och sen lägga mig och läsa eller kolla på nåt program :) Får nog läsa tror jag! Var för längesen.. :( 
Men ja jag ska ha gympa en lektion imorgon så packar väskan nu så slipper jag imorgon :) Ska åka härifrån vid halv sju typ..!? Så får stå upp lite innan sex, så vill helst ha så lite som möjligt att göra! Vet inte vad jag ska ha på mig heller?! Funderar på prickigt tunt linne med strumpbyxor och svart bas-kjol, men vet inte om de blir för uppklätt?.. :( Får kolla på detta! 

Haha en bild på mig från idag med ;) I min fina rock ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0