Höstens alla färger

Som ni kanske ser på bilderna så var jag på Älgemon idag. Åkte dit med moppen efter jag ätit frukost, tog med mig lite böcker för att plugga, och kameran såklart! De är fint med höst. Hösten är nog min favortit årstid, eller den kanske delar plats med sommaren. 
Gillar iallafall hösten mer än våren. På hösten blir de sakta kallare, sommaren försvinner och de är ju tråkigt.. Men de är mycket färjer och man kan krypa ner under dom svarta stora kläderna. 
På våren känner man bara att de aldrig blir varmt! De är massa snö som aldring vill försvinna och de blir aldrig riktigt varmt.. och alla gamla bruna fula löv ligger på marken som kommer fram under snön. 
Hösten är underbar!

Sen när jag skulle åka hem så träffatde jag på Jonathan och Robert :) Haha gjorde bort mig nåt totalt men mopeden -.- Blev typ nervös och hahah åå vad jag är bra -.- Usch!
Haha förvånar de er att jag inte gick och la mig fören tre-halv fyra inatt? :s Nä inte mig heller..! 

Btw, om en halvtimma är de Gustavsson 3 trappor! :D veckans höjdpugnt nu mera!!



Kommentarer
Postat av: anna

åh va fina bilder gumman! och vilken fin cheeeey! <3

2011-10-03 @ 17:41:04
URL: http://schewenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0