en dålig dag med ett bra slut



Ja usch vilken dag ändå.. Själva skoldagen var väl bra så. Skulle ha bip test idag på gympan egentligen (bip test är konditions test) men när jag sa att jag var lite trött och slö pga borelia så fick jag inte köra.. Rätt skönt ändå! Körde då lite rodd och efter de belv jag sjukt snurrig och trött.. Fick höra att man kunde få dålig balans när man har borelia? Stämmer nog!
Ja sen hade vi typ bussövning och sen var skoldagen slut! Sen började allt jobbiga.. Skulle ringa till rektorn på Backa om prao. Som jag säkert nämnt så sa Radio Prima nej i onsdags.. Dom kunde väll inte säga de LITE senare nej!?-.- Så ja jag fick ju höra av mig till Backa igen men.. Då ver de någon, de var Elin som tatt min prao plats.. För att dom inte visste om jag skulle praoa där eller inte.. Sen skulle kanske fritids fixa nåt så jag ringde dit, sen ringde dom tillbaka med svaret nej, tror till och med jag börja grina lite i telefon.. Asså jag bröt totalt ihop efter smtalet av panik och trött-helt och alltihopp! Ringde till mamma och grina och visste inte vad jag skulle göra!? Hon sa bara att jag skulle jobba vidare, för ja jag hade då kommit till jobbet. Och att vi skulle ta de när jag kom hem.. 
Så jag jobbade vidare med huvudverk och trött som ett as! Tur att "D" kom förbi med ett leende som muntrade upp mig lite grann! 
Sen när jag kom hem vid typ halv sex fick jag ringa till min mentor som mamma tvingade mig till för att han skulle hjälpa mig med detta med praon.. Så ja jag vet fortfarande inte hur de blir.. Men kanske hos min metors fru som jobbar med folk som ska tillbaka till arbetslivet efter tex en operation. Lite intresant ändå! 
Sen fick jag slänga i mig maten och stressa som fan för att komma till Mackan någorlunda vid sex för att Albin ska vill vara där då.. Själv skulle jag kunna åka dit vid sju.. Men men, fick lita panik där med.. 
Sen väl på Mackan tog jag de bara lugnt heela kvällen, så himla gött. Precis de jag behövde! Kul och lugt.. 

Men nu ska jag sova, är som sagt trött.. Imrgon blir de sovmorgon!!! ♥

tröja: H&M, halsband: Lindex, örhängen: Kappahl, klocka: Ur&Penn, ring: marknad, byxor: JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0