de var väl inne med de manliga?

Dagens vill ha: lov! 
Dagens klädsel: vit skorta: Gina Tricot, bege tröja över: London, jeans leggingens: Gina Tricot. 
Dagens smink: Glömde mitt smink hemma så efter gympan fick ja lite mousse av Feliza, så de är de ända jag haft.. 
Dagens frisyr: Hängande vågit
Dagens händelse: När jag och maria smsade konstiga sms till Elin som stannade hemm idag! xD
Dagens låt: Säkert - Dansa fasten
Dagens planer: Duscha, kolla på Sveriges Historia 
Dagens saknad: Just den stunden.
Dagens dummaste: Glömma bort att höra om Jenny skulle med bussen.. 
Dagens drog: Fanta! 
Dagens roligaste: Mina och Marias fina sms till Elin! 
Dagens favorit: Han. 
Dagens köp: Glass och fanta! 
Dagens godis: Får väl bli glassen och fantan ;D 
Dagens humör: Upp och ner! Men största dels glad 
Dagens ord: haha, eller nånting ;D haha jag har ingen aning!


Haha ja jag tycks ju haft en bra dag ändå :P Vart lite nere pga av grej! Men inget jag behöver ta här! Killproblem you know! :/
Men annars har dagen vart bra :) Och nu är jag trötter som en gris! Sitter och dunkar musik så mamma blir galen! Hon klagar visst på att hela huset skakar? Nää de är inte möjligt! Eller? :S 

Nu ska jag snart duscha tänkte jag! ;) Sen händer ingenting förutom teven :) Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0