we dancing!

Hej lovers! Haha lät som att komma från en mäster bloggare! Men vem bryr sig? :) 
Har haft en bra dag faktiskt! Hänt mycket, och de gillar jag! Ja först var de advents-kören som träna direkt på morgonen :) Så jag slapp hela matten! Sen på språkverkstaden var de film :) Tusen gånger starkare var de som visades, jag har redan sett filmen och läst boken men :p Ja sen så var de kamratstödjar träff med alla sjuor :) Alla kamratstödjarna har varje år en träff med dom nya sjuorna. Om vad kamratstödjare är och sånt, och även hur man ska bete sig som vän och allt runt de! (detta har jag skrivit förut men!) Ja så vi hade denna träff ideg i B-hellen :) De gick bra! Men ja sjuor är ju lite små jobbiga (vissa) haha niorna är sääkert inte bättre! Men de var jobbigt imellanåt att få tyst på dom ;D 
Direkt efter skolan begav sig jag, Sonja, Rebecka och Lisa, hem till Lisa för att träna vårt dans-nummer i Showbiz! Vi ska ha halvdag med Showbiz imorgon och måååste kunna de!! Haha Och shit va vi tränat!! Och jag tror de sitter nu! :D grym dans vi har!! Men ska träna ännu lite till nu själv :) 

Ja sen åkte jag med älskade farmor hem! :D mysigt att träffa henne när hon blir så gald av att se en :) 

Haha nu ska jag inte skriva mer! ;D ska övaaa! :) 
Puss skriver mer snart :)

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

inte bra här inte :(

2011-11-16 @ 21:46:13
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0