the day is end


Yes nu ska jag starx sova :) Har krypit ner under täcket med datan och ska kolla på något program på 6Play tänkte jag :) Sen ska jag lägga mig tidigt ikväll! Imorse var jag bra trött... 
Imorgon blir de att vara i skolan till 13.20, vanliga lektioner och ja.. Vanligt! Sen direkt efetr skolan åker jag och familjen till Torp för lite handling och ja sen är den dagan också slut ;) Och på torsdag är de 1 december och de beyder, JULKALENDER :D längtar! :)) 

Men nu ska jag kolla på dedär programet så jag hinner de innan jag ska sova ;D puss och kram och godnatt ♥

Skulle jag gjort som du bad mig direkt skulle de vara bra, när jag gjorde tvärt emot så blev jag mer intressant. Jag förstår inte vad jag gör för fel? Allt blir fel..


bild källa

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

:D

2011-11-29 @ 22:01:30
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0