seg söndag


Ja om ni inte märkt de så är de ju storm i landet Sverige idag! Själv har ag inte blivigt så drabbad, altanen har blåst sönder och de ser ju inte så bra ut.. Man vi har haft ström hela dagen iallafall! Bara typ en kvart här för en stund sen som vi inte hade de. Men på andra platser i komunen så är de väldiga översvämmningar! I Grebbestad är hela bryggor under vatten och långt upp på land. Många översvämmnings bilder på Facebook. Bilden åven är tagen från aftonbladet.se. Vet inte exakt vart i Sverige den är tagen men. 
Men ja annars idag, vaknade två. Åt och sen såg jag och mamma på Harry Potter den allra sista, Det var, utan tvivel den bästa av dom! Enligt mig! Fast den kanske är dåligare andra gången man ser den?.. Blir en senare fråga! Bar var den iallafall :) 
Men nu ska jag se på vampire diaries innan jag ska sova :) Blev ju inte så tidigt inatt... Typ fem eller nåt när jag la mig xD gaaalet!
Sov gott och så önskar jag er en bra måndag imorgon och hoppas ni har haft en bra första advent :)

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

planer för veckan då? :)

2011-11-27 @ 23:13:54
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0