onsdag kväll


Åh jag skrev äntligen klart scenen jag skulle skrivit igår! :D *stolt* Men ja nu är den klar iallafall :) Nu är de bara att se hur den blir på scenen också ;) Ska nu också börja med den andra scenen jag skulle göra, och den är MYCKET svårare! De är en scen där man ska rabbla en massa meningar så snabbt man kan typ.. Korta, men många! Meningar! 
Kommer bli bra resultat till sist tror jag iallafall :) 

Ja av bilden att dömma blev de middag vid teven! ;) Hehe mamma är inte hemma..... 

Åh jag hade körövningar idag på trafikskolan!! Höll på att dö av närvoditet..! Men de gick bra! :) Bättre än jag trodde till och med! Jag klarade allt jag skulle plus lite till dess utom :) Super! 
Och när jag kom hem slängde jag på mig träningskläderna och gav mig ut på en springtur/promenad :) Hinner ju inte ens ut innan de blir svart längre! Usch :(

Skriver mer sen, kanske ;) Ska skriva klart och sen klockan nio är de bron! Får se vad jag hinner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0