oj vilken fin start!


Yes! Vakna i morse med en himla huvudverk, kved till mamma om att jag ville stanna hemma.. Fick i mig frukost sen sa mamma att jag kunde gå och lägga mig igen, haha som sex timmar och vakna tolv-halv ett.. Yeah! Huvudverken var inte lika kraftig. Och de bästa var ju att jag möttes av solen när jag gick upp! Först gången på månader men fick se den!! Härligt. Så jag fick ju ta en promenad va klart :) Haha fick bara ondare i huvudet -.- Solen sken i ögonen och de ble bara jobbigt.. Så när jag kom hem satte jag på en film Gangster haha mamma gillar den inte.. Hon bara: Har du sett den förr? Jag: ja? Mamma: vadå tycker du den är bra? Jag: Ö ja? 
Haha inte hennes favorit.. Men  jag tycker den är bra! :) Lite väl mycket pistoler med de hör filmen till! 

Ja och nu återfick jag huvudvärken igen, jippiiiiii!! Åh dör -.- Nu är de illa!! 





Igår skrev jag ett väldigt långt inlägg. Där jag utalade mig om de privataste jag har. Nånting väldigt svårt som har vart mitt liv sen jag var ca nio år gammal. Tyvärr tog jag bort inlägget. Jag fick en väldig ångest bara några minuter efter jag hade publicerat de.. Men texten är sparad iallafall. Vet inte om jag kommer lägga ut den igen, de är ju trots allt nånting oerhört privat! De var ju några som hann se det iallafall. En av dom Sanna , som höde av sig till mig igår kväll och sa många fantasktisgt fina ord! Tack Sanna!
Som ett "smakprov" om man kan kalla de så.. Om de jag skrev igår kan jag ju länka denna länk igen. Och säga att, det är jag. Fanny 15 år, som skrivit texten.
Inlägget kanske kommer att publiceras igen. Vad tycker ni? Ska man gå ut med vad som helst i en blogg som man vet många vänner läser? Eller ska man hålla de för sig själv? Är man modig eller idiotisk om man lägger ut de?


Kram

Kommentarer
Postat av: sanna

<3

2011-11-14 @ 19:46:06
URL: http://arviiiiidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0