och så var de lördag igen


Hej på er! Vart en slö dag idag asså! Vakan vid nio!? Fattar inte hur.. Men ja jag kolla på en film iallafall. Sen fika jag och efter de tog jag en låång promenad! Skönt. 
Ja sen duscha jag och nu sitter jag här utan liv! Ikväll, eller ja snart. Blir de Helg middag med familjen :) Är ju allahelgona så vi ska äta helg skinka (samma som jul skinka..) så ska vi är älg-tunga också!? De låter bra motbjudande! Men alla jag frågat som smakat tycker de smakar väldigt gott.. Så får hoppas de smakar bättre än de låter ;) Så ska vi såklart äta en massa annat :) En super mysig middag helt enkelt.
Sen var de nån fest på crusaders också, skulle vart kul å dra dit, om jag hittar nån mer som ska dit så.. ;) Annars är de ovärt! Men men, egentligen är jag väl inte så taggad för nån fest så men.. Taggad kan man bli! :) 

Nu ska jag.. Inte göra nånting :D 
Pöss

Bjuder på en bild från igår innan mackan igår också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0