ny vecka, precis som förra veckan, precis som nästa vecka


Haha asså var ända gång jag ska göra ett inlägg så skriver jag rubriken, lägger in en bild och sen dröjer de typ två timmar tills jag kommer på att jag ska skriva och publicera också xD var ända gång typ!! Stört.. 

Men ja bilden åvan visar då mig idag! Och ja idag har jag bara vartit i skolan som vanligt. Hade fyre lektioner, första idh och jag hade glömt byxorna... så jag fick låna av Rolf läraren.. shortsen var ej dom snyggaste jag burit med färgen var rätt cool ändå så de funka :D sen hade jag SO, NO och engelska, kolla på film delar av alla tre ;D fast olika filmer.. ;) Gött! 
Och när jag kom hem så satte jag mig lite vid teven, hade serious talk med mamma också! Fast de var ett bra samtal! :) Sen satte jag mig vid datan och spela poker med Isack samtidigt som jag snacka i skype som han, haha vi körde typ all in hela tiden! Bara de att han vann hela tiden och jag förlorade hela tiden.. han hade typ 100 tusen och jag hade typ 3? -.- A vi spela på facebbok då så de är ju inte riktiga pengar men ;D jag suger på de iallafall... Typ no life.. A sen kom Amanda in så splade och prata lite med henne :) 

Nu ska jag fortsätta med ingenting ;D kolla garderober på IKEA ska jag göra tänkte jag! :) Som sagt så är de nödvändigt med ny garderob!! Kläderna får inte platts...

Örhängen // H&M. Halsband // H&M, det lilla fick jag i dop-present. Topp // Hemköp Munkedal. Linne // Vero Moda. Byxor // JC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0