november 2010

Nu kör jag en återblick av månadens händelser och vardag från förra året denna tid :)


Det tråkiga gråa träde fram.. 

Denna bild förklarade hur min vardag oftaste såg ut.. Med en torterande huvuvärk! 

Sen fick jag mina glasögon till slut! och jag kunde äntlign leva ordenkligt :) De underlättade såå mycket! Nästan precis ett år sedan nu :) 

Jag var ute på många länge promenader

Jag och min älskade Jenny! :) ♥

Jag vande mig vid mina gjösögon snabbt! 


Var på tjej-kväll hos Sara med dom underbaraste tjejerna! Malin, Evelina och Sara :) Mins att vi skrattade så sjuuukt mycket! Hahahha! 

Frosten kom på riktigt! 

Haha ja.. 

Jag kände att skol-böckrna tog kol på mig! Man hann inget annat.. 

Den här bilden får avsluta! Nämligen min advens-stjärna :) Advent är ju snart!! De går så snabbt.. 


Nu ska jag sbart lägga mig och sov, igen.. ;) 
Ha de bra! :)

Kommentarer
Postat av: jenny

åååh saknar oss ! :( <3

2011-11-06 @ 22:47:17
URL: http://jennyjohansson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0