någon tänkte fel när de blev jag.



Varför ska den preson som inte kan leva med att ha gjort en annan männsika arg, besviken eller något som helst ogillade på sig själv tvingas göra de dagligen!? JAG KLARAR INTE AV ATT NÅGON HATAR MIG! Inte ens de minsa lilla, inte ens om de är för mitt eget bästa. 
Jag säger nej, för att jag ska? För att de är de som är de bästa, för mig själv. Jag vet de! Men detta gör ju också ont? Jag gillar inte dehär heller! Vad gör ondast, de vet jag..  
Jag vet att ni är svin. Att ni inte bryr er egentligen, jag vet att jag ska hälla mig borta från er. Jag vat att jag helst bara ska bli förbannad. Men jag vet också att jag inte kan bli förbannad, för då blir ni också de. Ni kommer hata mig. Inte älska mig! För att jag gör de som är viktigast för mig.
Från den sidan är de ingen som ser. 

Ska jag hata mig själv eller skada mig själv? 
Ska jag göra som ni säger så alla blir glada eller göra det som är bäst för mig själv?
Inget av dom är ju bra, men något av dom är ju bäst. 

Jag hatar att jag hatar mig själv. Jag hatar att jag inte kan försvara mig själv. 

Jag är rädd för att dom ska hata mig. 
Men de är ju klart jag inte heller vill skada mig själv! 

De gör ont att veta att dom är svin mot mig. Men att jag vet att dom inte är svin mot andra tjejer.

Men jag betyder ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0