my best frend.




Heej! Sitter helt avslappnad inne på mitt rum med Jenny, Jenny ligger i min säng och sover (tror jag) aja vilar iallafall! Och vi lyssnar på jätte lugn musik ♥ så ska en skol-vecka avslutas tycker jag! 
Vi ska snart ut och fotta också :) Lite taggad! 
Skolen idag har vart päs väl. Haft idh, so, engelska. Tre lektioner och sen slutade jag kl 12 :) Riiktigt päs! Och idag är ju typ första eller andra gången på ett ÅR som jag åker hem efter skolan på en fredag!! Haha jobbar ju alltid på fredagar.. :/ 
Me  jag och Jenny best frenden har de bra! Hon ska få vila en stund till :) Sen ska vi även till Mackan vid sex :) 

Degens: 
Jacka// Ullred, halsduk// Gina Tricot, vantar// Cubus, tröja// H&M, örhängen// Vero Moda, strumpbyxor// H&M, sockar// Cubus, skor// London, väska// Lodon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0