mobbas inte ?


Okej jag vet att jag ser förjävlig ut! YES! De är min lördagskväll på mitt rum med stängd dörr.. Jag ser hur förjävlig ut som jag vill :) 

Hehe åt precis middag och på bordet stod bland annat älg-tunga och hjärta. Jag var smått skeptisk över hur de skulle smaka asså! För hur äkligt låter de inte..? Men jag fick i min lite grann iallafall, så nu har jag testat de med! Hjärtat smaka faktiskt som rökt skinka, så de var ju gott! :) Tunga smaka lite konstigare.. De var segt.. Men jag har testat :D *stolt*

Åh jag blir mer och mer sugen på crusaders asså!! Men pappa drack ju såklart till maten, vilket mamma gjorde också -.- Så ska jag dit så får jag fixa de på annat håll. Om jag ens ska dit! För hur tråkigt är de inte att gå dit själv!? Jo förjävla tråkigt.. :( Får se hur de blir! Prata med en nu som skulle dit, man han skulle dit vid 8-9 så de är ju lugnt på ett tag :) 

Hoppas ni har en super duper bra lördags kväll! :) För de är ni världa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0