lay all your love on me


Får bli en bild på dagens outfit igår ;D den idag var så tråkig.. Eller den här var bättre ;) 
Dagen har vart bra! Slapp konditions-test för jag har ju ont i hälsenan, men de blev inget sämre betyg iallafall :) Mycket bra! :D 
Sen körde jag ju också, de gick bra! Eller ja jag gjorde några fel.. Men jag är medveten om dom och ja. Jag har blivigt godkänd med körningen iallafall! :) Bara teori provet kvar! 
Sen så gick jag på läxläsning på skolan för Jenny var där :) Sen gick jag och Jenny till trafikskolan där Anna och Erica satt och plugga teori :) Ja vi  typ bara sa hej sen gick jag och Jenny till pizzerian och käka :p satt där en stund, sen gick vi tillbaka till Anna och Erica och sen åkte jag och Jenny hem till henne :) Pästa bara en stund sen hämta pappa mig :)

Nu tänkte jag faktiskt skriva en NO hemuppgift på datan som ska vara klar på måndag, lika bra att börja så de blir klart! :) 
Sen är de Bron! Sista avsnittet och jag kan inte bärja mig!!!!! Gaah! 

Haha skriver snart pöss

Halsband // Lindex. shorta // H&M. Leggings // Vero Moda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0