krånglade mig upp ur soffan


Haha yes! Kom upp ur soffan lite dramatiskt när pappa satte på nyheter och sport..! Gick hit till datan istället.. ;) 
Men ja de ser ju ut som en fantastiskt skön hemma-kväll ikväll! :) Behövligt som tusan! Men ja man vet ju aldrig.. Kanske händer nånting sen? Ska iallafall försöka lägga mig runt tolv åt minstone för mamma väcker mig 08.45 imorgon för så ska jag jobba! Efter jobbet sabbt hem till mormor och morfar och dusch och göra mig iordning sen ska släkten åka till Röe Gård och äta middag klockan ett :) Ja de är släkten på mammas sida då :) Momor och morfar, mostrar, kusiner och pojkvänner :) Super mysigt kort sagt! :) 

Åh minus denna kväll är ju grinighet, värk, trötthet och bara blää! Som man kan uppleva en gång i månaden, allt på samma gång! Jippi? -.-

Nej nu ska jag.. Packa lite saker som jag ska ha till mormor imorgon! Ombyte, smink med mera :) Ju snabbare gjort desto bättre, eller hur? :) 

Skriver kanskeeee sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0