korv-stoppning

Ja korv-stoppning kallar min hemkunskaps lärare de när hon står och ger oss massa information under en hel lektion. Dagen idag med massa gymnasium som kom till skolan och skulle informera har varit oändlig korv-stoppning från klockan nio till halv fyra med en lunch på en halvtimma. Endel hade bara tio min. Asså de är faktiskt rätt sjukt! Är väligt trött i huvudet kan jag ju säga! Dom allra flästa av gymnasiumen var jag inte ens intresserad av. Dom flästa var små skolor med antingen IT saker eller typ bygg och sånt.. Dom jag såg mest intresse av var Plusgymnasiet, John Bauer och Polisen. på Plus och John Bauer hade dom media inrikning och på Plus även skådespelare :) Fast skådespelare var bara i Stockholm :( Och a polisen intresserade ju lite också :) Fast de är inget jag ska välja nu. Ska jag bli de får de bli när jag är 25 eller nåt :)
Men jag blir så förvirrad!! Jag hade liksom nästan bestämt mig, så kommer de massa andra gymnasium och rör till de!? Det blev bara jobbigare efter idag.. Det blir liksom att, ja men de var ju kul! Det skulle vara intressant! Ska jag tänka mer på de eller bara släppa de? 
Men jag ska fasen försöka med Teater! Det var ju de jag först ville liskom. Men dom rörde bara till de idag, jag menar de var ju mycket som värkade intressant! Många gymnasium som värkade bra.. 

Aja nu är jag hemma iallafall och är helt slut! Ingen träning för mig idag heller.. dels för att jag inte orkar och dels för att de regnar och blåsr.. Får bli nästa vecka :)

Men nu ska jag duscha och så :) uppdarerar sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0