kan man få krama någon som inte utnyttjar den?

Hej på er! Hoppas ni haft en bra dag. Jag förstår inte varför jag ens gick till skolan? Har haft ont i huvet och magen hela dagen.. :( Men de har gått ändå!
Tog en lång springtur också när jag kom hem. De var ju skönt att komma ut, men jag fick ett inte lika skönt panik-anfall på vägen. Fyfan att allt ska rasa precis när man börjar få lite ordning och känna att de går mot rätt håll. -vill bara krama någon, någon JAG känner mig trygg med. Någon som inte utnyttjar min närvaro. Säger nånting som inte menas så som jag uppfattade de. Jag tycker inte om er. Men de är väl mitt fel? Jag duger inte till något annat. Är jag så klen, så feg. Att jag inte kan utsätta mig för detta? De är ju mitt fel, och jag är inte värld mer! Jag skulle bara lagt mig ner och.. Tagit de jag förtjänar. Jag är inte väld nånting annat!-
Och sen klippte mamma ännu kortade med trimmern! Nu är håret på sidorna CA 19 mm.. ;) Haha, men de känns bättre nu när de är jätta kort :p Lägger upp bild sen. 

Nu ska jag skriva på en krönika om praoen som vi har i uppgift i Svenskan, åh de går trögt! :(

Kommentarer
Postat av: amanda

sv; det är bara bra med mig :)

kram

2011-11-15 @ 21:03:58
URL: http://toppamanda.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv; jadå, det är bra här med!

kram

2011-11-15 @ 21:32:57
URL: http://oliviawallinder.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

godmorgon! :) allt härligt med dig idag? :D

2011-11-16 @ 06:02:13
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0