jag låter orden omfamna mig


Nu är klockan elva och jag ska ta och slappna av och ta upp ett vitt dokument och skriva om allt och ingenting. Sätta all tyngd på enstaka ord. Så att de blir bra, det jag gillar. Jag ska låta orden, bokstäverna, meningarna formas av mina fingertoppar. 
Haha okej nu blir de lite väl poetiskt här! Jag ska skriva lite innan jag ska sova iallafall ;) En lite änklare version. 

Har iallafall packat väskan och valt ut kläder tills imorgon :) Ska vara med på gympan, lite gann iallafall! Vet att jag inte ska ta ut mig efter borelian. Tar de lugnt denna veckan också sen kör jag gärnet! Eller a som vanligt iallafall :) 
Nu ska jag avsluta min sms-konversation, skriva lite på datorn och sen sova! 
Puss och kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0