jag blir så förvirrad. varför se på mig, när jag inte ens är fin?


Hej på er, nu var de fredag igen. Skönt! Och denna fredagen var inte mer eller minder lik alla andra fredagar, den var som vanligt. Eller jag och mamma var inne i en affär och kolla på mat servis som jag ska börja spara på. Men jag kunde inte bestämma vilken, så vi ska kolla på fler ställen. 
Ja jag har gått i skolan, jobbat och åkt hem, gjort mig iordning, ätit och sedan åkt till Mackan. (ungdomsgården) Där var de nästan ingen, men de kom lite folk, sen när en del kommit åkte vi till Backa skola för att spela bandy i gympa-salen. Men de blev ingen bandy! Eftersom nästan ingen förutom några killar hade kläder och klubba. Så vi körde bänk-fotboll, tills alla tröttnade... Sen stanna vi en stund till och åkte till Mackan igen vid nio. Och då skulle pappa tvunget köra hem mig eftersom han skulle hämnta Albin då, blev smått sur och irritarad.. 
Usch jag är jätte trött.. Bara allmänt depp! Uach orkar inte.. Orkan ingenting! 

Imorgon står jag upp tidigt, typ sex..... Gör mig iordning och åker till Ed där jag tar buss till Åmål osv.. Ja jag ska till Karlstad iallafall! På bok mässa som sagt :) Kommer nog bli jätte kul! Hörde nu att de hade vart drag där idag iallafall :) Mässan är från fredag till söndag.

Men ni får ha de så jätte bra!! Hoppas ni har en toppen fredag. Jag skriver säkert sms-inlägg imorgon på bussen :) Hejdå! 

Jag förstår inte varför.. Jag är så förvirrad, jag är inte alls fin, varför inte ta någon som är snygg? Tycker ni om mig så hemsk mycket så visa de.. Jag förstår inte..


Kommentarer
Postat av: hanna ♡

förlåt om jag har varit lite sur och så både i inläggen och kommentarerna på sista tiden, nu är allt iallafall gjort och det är bara att vänta på att man ska må bättre. hoppas du mår bra iallafall!

2011-11-18 @ 23:54:13
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: anna

Hej alla bloggläsare!

Glöm inte att jag bytat blogg, och att jag nu finns på http://schewenius.devote.se/ :) jag följer er som vanligt, så hoppas ni fortsätter följa mig! Kram

2011-11-19 @ 00:14:05
URL: http://schewenius.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0