jag bad inte om de.


Hejhej! Vilken fin dag... Vakna klockan tre! Mamma och pappa var på nån slags hantverks-mässa i Trolhettan hela dan så jag var hemma med Albin och David. Och ja, de var ju ingen som väckte mig vid tolv så jag slumrade sött till tre! Men gött vare, känns väldigt längesen jag sov så bra så länge! 
Och ja.. Kvällen igår? Helt plötsligt stod de en bil utanför som skulle ta mig till Crusaders, jag hade likosm precis intalat mig en hemma kväll, så jag hade lagt mig i sängen för att kolla på program på svtplay liskom. Så kommer de en bil och ja jag åker ju med! Dom åkt ju hit för att hämta mig. Och när jag kommer dit vill jag helst bara hem igen! Jag kände några, men långt ifrån alla som var där! Och de var inte många där. Kändes så fel allting! Men ja jag fick ju vara kvar där.. Usch vilken kväll. Föreställde mig liksom en as stor fest med massa folk där de inte skulle kännas fel att jag kom!? visst inte ens att de var bjud-fest!? De förstod jag först när jag kommit dit. 
Usch, har haft de roligare. Är så förvirrad.. Blev inte klokare nu! 

Haha har nu pratat med Amanda i skype nu i en timme också, haha våra meningslösa konversationer som jag älskar ;D de är jag och Amande de!  

Och imorgon är de skola igen.. Får bara bita ihop och göra de bästa av de ;) Fram tills jul!


jag bad inte om er närhet, men skulle jag springa hem genom mörkret? vart skulle jag ta vägen? jag kan tyvärr inte slåss för min frihet. jag kan bara be om den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0