inte trött?

Klockan är tio och jag är inte trött? Jag brukar vara döds trött vid nio!? Haha okej detta är inte farligt men de är inte likt mig direkt ;D jag är den som är sjukt trött på kvällarna helt enkelt! Fast bara på vardagar.. 
Imorgon är de skolan, balnd annat engelska prov, jippi!? Hoppas på ett bre resultat iallafall :) Sen är de jobb och efter de får jag se hur de blir, var någon fest jag kunde komma till. Om jag fixar skjuts, får fråga pappa vid ett väldigt bra tillfälle! Vilket inte är nu när de bara är vi vakna och han bara kan säga nej och gå upp och lägga sig.. Bättre imorgon vid frukosten eller nåt :P Tror jag?.. Ja om de inte funkar med skjuts så får jag åkte till Mackan :) Men de är liksom de varje vecka och de händer typ ingenting där heller.. Bara klagar på att de är lite folk liksom!? 
Ja jag bestämmer ingenting nu men :) 
Får väl borsta tänderna, lägga mig i sängen och föröka sova åt minståne ;) Hoppas jag somnar! 


Inte för att jag kan få dig. 
Men jag blir bara glad när jag ser din ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0