ingen rast ingen ro!


tjaaa! Åh jag orkar typ inte blogga :$ första gången ever? Nejdå men nästan :) Känner mig så trött! Eller inte trött så jag vill sova, mer sjukt slö! Näst inpå lat.. Kan ju bero på min dag också? 
hade för exempel fysik prov -.- Som jag sagt så är fysik inte mitt starkaste ämne! Speciellt inte protoner och allt runt de! Usch :( Men jag hoppas på ett G! För mer än de blir de nog tyvärr inte den här gången :/ 
Ja sen stressade jag som en jag vet inte vad på showbizen! Först skulle jag få tag på en dator att skriva ut ifrån! tog en haltimma bara de.. Åh fick panik! Sen var den massa saker jag skulle göra där uppe! Jag skulle dansa, spela teater, sjunga och prata dialog. Typ allt som finns? Men de är ju kul att ha mycket att göra förståss :) 
Ja sen gick jag till Futura och hämnta en bok av Lågor som jag är med i! Jag bidrog med min Prata Om De :) 
Och appropå den!! Jag ska på bokmässa i Kalstad i Värmland närsta helg!! :D så himla kul!! :D åker runt i hela landet med min bok typ.. ;) Super kul är de iallafall! :)
Ja sen efter jag hämtat den åkte jag och Jenny hem med hennes pappa till Bullaren, hem till henne då ;) Åt och hade mysigt! :) Hjälpte Jenny med pluggandet och så :) Hon kommer även hem till mig imorgon efter skolan ;) Kul kul! :) 

Men nuuu ska jag.. Haha bara kolla runt och päsa framför datan! 

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0