i hate my face!



Hejhej! Hur har de i höstens lite tråkigade klimat? Åh var finare när de var färgglada löv på träden kvar :( Nu har inte ens bokskogen fina färger.. Allt hopp är förbi liksom!? 
A min dag har inte var den bästa! Vaknade med huvudverk, tog på glasögonen men de hjälpte inte -.- Och sen gick jag med denna huvudverk! Plus en trötthet som gjorde att jag fick hela tiden överväga att lägga mig mitt på golvet! Usch.. Så jag sjukanmälde mig vid tolv och åkte hem med bussen 13.25. Kom hem och satte på Calle och chokladfabriken, såg typ halva sen somnade jag i svå timmar.. Vaknar med ångest över att jag har fysikprov på torsdag och fattar nästan ingenting!? Inte mitt starkaste ämne.. :( Så ja jag fick skippa träningen och har nu pluggat fysik i två och en helv timme.. (y) 
Nu går jag över till att skriva dom där teatersakerna som jag skulle gjort IGÅR!? Men jag somnade ju va klart.. -.- 
Så bänka mig vid teven uppe nu och skriva av en scen ur Bullar-revyn! Och så ska jag låte bli att kolla mig i en spegel för jag hatar mitt antikte just nu. FYFAN FÖR FINNAR!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0