hoppas ni klarar er


Hoppas ni klarar er ned en oredigerad bild! För mina ögonlock är vääldigt tunga nu och jag klarar snart inte hålla mig vid medvetande. 
Stack till Mackan från halv åtta till halv tio. Haha var inte planerat! Låg och kolla på film så ringer Ante och stör mig och frågar, eller a mer säger! Att jag ska komma till Mackan, så jag fick ju övertala pappa så han körde bort ;) Men ja! Mackan har alltid en dag extra öppet när de är lov, brukar vara på måndagar då men i måndags var lokalen upptagen. Men ja på dom extra dagarna brukar de inte vara många liv! Ikväll var inget undantag. De var jag, Ante, Jasper, Fredde, Frida och Joel, Kristoffer, Erik, Samuel och Albin :) Inte alls många ändå! Men de funkade :) Jag var och är skadat trött!!

Imogon väcker mamma mig vid åtta, så ska jag göra mig iordning så åker jag, mamma, Albin och David till Dingle och tar kusin-foto! Vi och alla kusiner jag har på mammas sida :) Kul kul! Sen ska vi en snabbis i Munkedal och sen lämna mig på jobbet. Sen till Mackan IGEN! Haha ;) 

Nej GODNATT på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0