halva helgen is gone


Ja nu är de lördag kväll! Halva helgen har passerat och jag är väl nöjd? Igår blev de partyyy! Go hemma fest i Tanum men goa människor :) Kom dit vid nio och åkte vid tolv igen :) Var döds trött när jag kom hem så jag somna DIREKT! Och åtta i morse väckte David mig för att han inte ville vara vaken ensam.. Så jag skulle få sova med öppen dörr men nej då kunde jag inte somna om -.- Gött! 
A jag gick upp ur sängen vid halv tio typ och då skulle jag fixa så jag skulle sälja kakor för klassen idag 14-16. För den som skulle stå då blev sjuk.. Och jag skulle egentligen stå nästa helg men nej de blev den här helgen istället, men de funka jätte bra och dom blev glada att jag kom :) Så jag åkte dit med Veronica :) Men när vi stått där en timme så började de regna så vi plockde ihop och åkte hem lite tidigare :) 
Sen har jag kollat på tv och ätit tacos :) Nu sitter jag och pratar med Amanda och Isack i skype vilket jag gjort rätt länge! Haha har skrattat som jag inte gjort på vääldigt!! Haha dom gjorde min dag ♥
Btw, bilden är tagen in i min ramlösa-flaska, bara för att den var så god! hahah ;)

Skriver snart igen :)puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0