halv fyra är inget sunt


Haha ja jag är kvar här!? Pratar fortfarande med Amanda, och nu även Isack igen som vi inte haft med oss sen kl ett typ, haha no life så de stinker om de!! Jag och Amanda har typ.. Spelat poker och chattat med smått påverkade killar, eller ike påvärkade ;D hahaha vad fan håller vi på med!? xD 
Men ja det ända rätta är väl sängen nu... Men nu kom ju Isack in i samtalet och var social så då får man ju liksom ställa upp då ;) A jag och Amanda då ;P 
Imorgon blir de sova hela dagen! Och se på harry potter :) Gött! 

Men nu ska jag nog fundera på att gå strax :) De skulle Amanda också tydligen :) 
godnatt på er alla! Även fast ni redan sover....

Kommentarer
Postat av: hanna ♡

:D

2011-11-27 @ 12:56:33
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0