Godkväll :) ni har haft en bra dag hoppas ...

dsc00622 (MMS)

Godkväll :) ni har haft en bra dag hoppas jag? :) Själv är jag helt slut! Shit.. Ja jag orkar inte sätta på datan så ni får nöja er med detta.. ;) dagen har vart bra iallafall! Har suttit mer än sju timmar på buss eller tåg.. Men de har gått ändå! Var ju ändå på mässan mer än sex timmar :) fick sålt två böcker, låter inte mycket men de var helt fel mål-grupp så jag är nöje ändå! :) det var jag och tre till i montern. En författare och två anställda. Den ena anställda heter då linda och hon har jag träffat rätt många gånger innan så henne känner jag ju :) jätte snäll och trevlig är hon! den andra anställda var en kille (som jag inte mins vad han hetter!) Som jag inte träffat förr :p men han var jätte trevlig! Vi gick faktiskt iväg och åt tillsammans så jag fick ju lära känna han lite iallafall :) sen var de då en författare med som är med i gruppen världs-berättare. (Jag är med i unga-berättare) hon är ju lite känd, men jag minst inte vad hon heter heller.. Men hennes bok väskar fantastiskt intressant! Hela hon är fantastisk! Fantastiskaste kvinnan jag träffat tror jag!:) Men ja jag är helt slut! Och ska sova nu, som ni ser på bilden ;) Imorgon ska vi till dit som ni åker skidor på vintern och göra de fint inför snön :) ville inte med men pappa tvingade mig typ.. Så jaja! Sov underbart! För de ska jag göra nu!


Kommentarer
Postat av: Frida

sv: jag måste klippa det, mina toppar börjar bli slitna. Jo jag tycker om att styla det lite men försöker att inte använda värmetänger så mycket eftersom jag sparar ut mitt hår. Längtar tills det blivit lite längre då det är roligare att fixa med:) har en frisyrbok men kan aldrig bestämma mig för vilken...

2011-11-20 @ 00:23:54
URL: http://frideliine.myshowroom.se
Postat av: anna

Sv: va braaaa, och jag dig, som vanligt! :D puss! <3

2011-11-20 @ 19:13:00
URL: http://schewenius.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0