fredag!!


Åh vad skönt! Ännu en vecka avklarad! Även fast jag knappt märkt att den funnits.. 
Men nu är de fredag och jag har precis ätit mat :D Skolan vart päs! Ingen idh utan hjärt-och-lungräddning, sen en SO lektion med världs krig, mitt favorit ämne typ, de är de intresantaste jag vet! Ingen ironi i de. Sen var de Engelska prov och de gick bra :p
Efter engelskan så slutar vi ju, a vid tolv. Och ingen av mig, Maria eller Elin kommer hem förens efter ett. Och idag var de gröt i skolan, vi tre HATAR gröt, eller Elin tycker iallafall att de är de äckligaste man kan äta.. Så vi gick och delade på två pizzaor :) Mys! Sen åkte jag till jobbet strax efter ett :) Och på jobbet satte vi upp advents-ljusstakar :) Vilket mamma har gjort här hemma också, fast hon har ju gjort mer än de!! Hela huset är pyntat :D eller a mer pyntat än vanligt ;) Mamma är fantastisk ♥ Lägger upp nån bild sen :) 
Ja nu ikväll blir de ingen Mackan för min del :P första gången på as länge xD ikväll ska jag till Tanum på äventyr :) Hoppas på en lyckad kväll :D pappa ska köra upp mig vid åtta iallafall :p så nu ska jag göra mig iordning :) Har god tid på mig :) 

Dagens: örhängen // H&M. Halsband // En precent. Tröja // Hemköp i Munkedal.. jeans // H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0