ett sånt där, bara för att

Haha ja jag har ingen meningn med att göra ett inlägg! Egentligen.. ;) Kollar på Så Mycket Bättre, men de är ju fan reklam hela tiden!?!?! 5 reklam-avbrott på ett program!? Blir galen -.-
Ja sen är de tydligen nån feilm på fyran som jag tänkte se :) 

btw, haha borde inte aaalls skriva detta men, kolla denna länk. Vet att ni är få följare här, så de är nog rätt lugnt. Och hon som skriver heter inte alls lisa, och är inte alls 19 år. ni kan inte ana.... Men ni kan gissa. länk
Nånting jag bör skriva om här i bloggen?

Kommentarer
Postat av: anna

älskling! du är så stark. du är så himla stark och duktig på att vara världens bästa vän.

de som behandlar dig som skit! vet du vad dom är?! dom är inte värda livet! du har kommit till detta livet för att visa vad du går för, och visa att du inte tänker ta skit! oavsett vad du gör, var inte rädd för att vara du, och var inte rädd för att visa att du är starkare än dom! för det är du! älskar dig <3



Sv: tack o tack o tack! :D du är underbar, min fina ängel <3

2011-11-12 @ 21:35:59
URL: http://schewenius.blogg.se/
Postat av: anna

Sv: ja, åh, det är så himla bra! du har varit så duktig som kunnat dra dig upp en bit. det kanske inte försvinner på några dagar, kanske inte ens veckor, men det kommer gå så himla snabbt om du verkligen kämpar med det! och du är aldrig ensam, det vet du, jag och alla dina vänner runt omkring dig kommer alltid finnas till hands om du behöver hjälp och/eller stöd, glöm inte det!! <3 och jag älskar dig masssssor, det är bra att du säger att jag ger dig stöd, det är precis vad jag vill göra! allt för att du ska må bra vettu!! <3



ja det är väldigt många som beter sig likadant.... kan förstå att det är väldigt jobbigt. men du klarar vad du vill, ha det med dig alltid!<3<3

2011-11-12 @ 22:11:19
URL: http://schewenius.blogg.se/
Postat av: anna

Sv: ja, åh, det är så himla bra! du har varit så duktig som kunnat dra dig upp en bit. det kanske inte försvinner på några dagar, kanske inte ens veckor, men det kommer gå så himla snabbt om du verkligen kämpar med det! och du är aldrig ensam, det vet du, jag och alla dina vänner runt omkring dig kommer alltid finnas till hands om du behöver hjälp och/eller stöd, glöm inte det!! <3 och jag älskar dig masssssor, det är bra att du säger att jag ger dig stöd, det är precis vad jag vill göra! allt för att du ska må bra vettu!! <3



ja det är väldigt många som beter sig likadant.... kan förstå att det är väldigt jobbigt. men du klarar vad du vill, ha det med dig alltid!<3<3

2011-11-12 @ 22:12:46
URL: http://schewenius.blogg.se/
Postat av: Bea

Fint inlägg :D !

aaahhh tacopaj!! JA helt klart världens bästa!!!! haha jag döör när jag tänker på den, för ja e superhungrig och inte ätit frukost. Ja den slog nog alla rekord :D !

Men Åh vad jobbigt att helgen är sluut snart haha.. Och jag som har tenta imorgon, kul? haha nej. Hoppas du får en bättre start på dagen imorgon, typ sovmorgon kanske.. Har du det :D ? De vore ju sjukt skönt i alla fall! KRamkram!

2011-11-13 @ 07:37:27
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0