en sån där bra tag









Riktigt bra dag! Men nuuu är de stressigt! Måste göra dehär inlägget och packa som jag inte ens börjat med!? Ska vara i Tanum imorgon tills på torsdag, de är nattöppet imorgon på ungdommsgården i Tanum (B-hallen) Och jag och Janny ska dit! Och maaaassa mer! :) Och så ska jag praoa hos farmor på dagen också, har ju en dag kvar! ;) Sen hem till Jenny :) Och så ska vi gymma också! Första gången i mitt liv isåfall... Efter? Har bara inte blitt så.. :( 
Och ja sen nattöppet :D och så ska jag väl hem nån gång på torsdag :) Får se hur de blir med bloggandet.. ;D 

Och till dagen idag! Var som sagt i Norge på Østfoldbadet! :) De var kul och mysigt som vanligt :) 
Vi åkte vid kanske halv nio och var där vid kanske tio-halv elva :) Och åkte igen vi halv två typ :P mamma hade ont i ryggen och kunde inta vara kvar mer.. 
Men de var mysigt där iallafall! :) 
Sen på vägen hem så stanna vi på Nordby och åt på Max :D tummen upp för de! 
Och när vi kom hem vid kanske fem så slappa jag lite innan vasaloppsträningen klockan sju! Idag har jag iallafall rört på mig!! Men sprang fartiskt inte på träningen.. Jag gick eftersom jag haft/har borelia och a.. Men gud jag var sugen på att springa!! 

Nu måååååste jag skunda mig! Vill sova också! Ska upp halv sju. 

Sov gooott alla underbara :)

Kommentarer
Postat av: Bea



Hej :) !

Förlåt jag var jätteseg att svara på mina kommentarer denna gång(brukar inte vara det), :D !

Hur är det med dig idag?



Kram Bea :)

2011-11-03 @ 10:16:33
URL: http://svettlukt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
slide show
RSS 2.0